Monday, August 15, 2011

Cerita si penggemar CHEESE :)

Salam ramadhan anda semua ! Harini dah hari ke 16 kita berpuasa. Macam mana dengan puasa anda? Sempurna tak? heheheeee. Okay laaa, harini saya nak cerita pasal CHEESE. Kalau anda semua nak tau, saya penggemat cheese, tu pasai la pipi ni tembam jeeee. Cheese ni ada kalsium, tapikan saya pelik kenapa saya tak tinggi2. hahaaa. Jom tengok apa makanan faveret saya yang berasaskan cheese atau bahasa melayunya kejuuuuuu~



Blueberry Cheese Tart. yummmm yummm

Scrambled Egg with Cheese, sgt sdp okay :)

Cheezy Choc Secret Recipes

Double Cheese Burger MCd

Atau keju slice ni.. saya boleh makan bgtu saja taauuu, hehe.

Ada sapa2 lagi penggemar cheese macam saya? Boleh geng niiii, hehhe :)







6 comments:

LynN LoLa~~ said...

aumm cheese sedap! leh geng lah kite kak shiera! :D

incek.loyer said...

incek caca.

makan cheese bleh tinggi k?

musykil2!

shiera firhat said...

lyn .. yeayyy ! ade geng ;)

encik E, boleh la. cheese kan ade klsium, hehehhee

.::syifa::. said...

saya!!! ngee

nusaibah said...

cha..nk tart cheese tu..he
awk kn rajin wt desert skrg :P

shiera firhat said...

syifa, :)

nus, saya dah ade resepi, tp bila nth nk buat.nt sy buat yer ;)