Monday, July 25, 2011

Kenangan - GRIMIS

Salam alaik semua. Lama tak nampak, sihat? hehe. Lately ni busy la. Nak update blog pun tak sempat and yang paling penting dilanda masalah kemalasan. huhu. So, entry kali ni saya nak cerita pasal salah satu kenangan manis saya masa kat Asasi UIA dulu.

Dulu masa 1st year Asasi saya aktif sikit masuk satu kelab ni, ia diberi nama GRIMIS atau nama penuhnya Grup Impresi Seni. Kelab ni lebih kurang mcm kelab seni la, berkaitan nasyid, percussion and macam2 la. Kelab ni pulak dibahagikan kepada biro-biro. Saya dalam biro seni suara. Hubungan kami memang sangat2 rapat. Dalam Grimis saya dapat ramai kawan. Berkembanglah sikit kan dapat kawan dari pelbagai course. hehe.

Antara kawan2 yang saya sangat rapat dalam GRIMIS ni, adalah Ang dan Azza. Kitorang bertiga memang rapat. Bila meeting je, seingat saya mesti duduk bertiga (masa kat pj la). Tak lupa jugak, saya rapat dengan kak emy. Dorang ni sangat baik tau. Hubungan kami jadi lebih rapat bile mcm2 program diadakan.

Nama2 budak2 GRIMIS lain yang masih segar dalam ingtan saya Shahid, Nasrul, Fikri, kak Huda, Kak Im, Farhan, Hadi, Naqi, Taufiq, Hafizul and ramai lagi laaah. Walaupun nama korang tak saya sebut, tapi kenangan bersama korang sikit pun tak saya lupa wahai teman2 seperjuangan GRIMIS :')

Sekarang, masing2 dah bawak diri. Ada yang ke Kampus Kuantan. Ada yang di Gombak tapi jarang berjumpa.

Akhir kata dari saya, saya rindukan kamu semua :')

Biro Seni Suara





1 comment:

azza hana said...

terbaik r dear...thanks sbb masih mengingati..